Menneitä tapahtumia

Uudenmaan kätilöiden pikkujoulut 8.12.2021

Uudenmaan kätilöt juhlivat pikkujoulua 8.12.2021. Pitkän tauon jälkeen pääsimme taas kokoontumaan kasvotusten kätilöporukalla, koronapassin turvin.

Pikkujouluja vietettiin ravintola La Famigliassa hyvän ruoan, juoman ja seuran merkeissä.

Uudenmaan kätilöyhdistys juhlistaa kansainvälistä kätilöpäivää 5.5.

Uudenmaan kätilöt juhlivat kansainvälistä kätilöpäivää 5.5.2021.
Tapaamispaikkamme oli jälleen Teams.

Ohjelmasta vastasivat:

musiikkiesitys, kätilöopiskelija Pinja Kesäniemi

puhujina kätilö Rosmariini Tolonen (SPR) sekä Kätilöliiton puheenjohtaja Katriina Bildjuschkin (THL).

Mukana oli 14 iloista kätilöä.

Vuosikokous 2020

Vuosikokous oli tarkoitus järjestää maaliskuusa 2020, mutta koronan takia se siirtyi järjestettäväksi 25.8.2020 Helsingissä, Mamma Rosassa. Mukana kokouksessa oli 16 yhdistyksen jäsentä.

Vuonna 2020 ei valitettavasti voitu järjestää muita tapahtumia koronan takia.

Uudenmaan läänin kätilöyhdistyksen vuosikokous 27.3.2019

Uudenmaanläänin kätilöyhdistyksen vuosikokous järjestettiin 27.3.2019 Helsingissä Pasilan järjestötalolla.

Kokouksessa käsiteltiin vuoden 2018 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä vuoden 2019 toimintasuunnitelma sekä valittiin yhdistykselle uusi hallitus.

Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Maarit Männistö ja hallitukseen uusiksi jäseniksi Batulo Essak, Eeva Hiila, Eine-Kirsikka Räty ja Minna Valkeapää.