Uudenmaan läänin kätilöyhdistyksen vuosikokous 2024

Uudenmaan kätilöiden vuosikokous järjestetään 13.3.2024 klo 17 Helsingissä Keskustakirjasto Oodissa, oppimistila Aura 2.

Lämpimästi tervetulleita ovat kaikki Uudenmaan läänin kätilöyhdistyksen jäsenet!

Ilmoittaudu tästä.

Teatteri-ilta 3.4.2024

Uudenmaan kätilöt järjestää jäsenilleen teatteri-illan!

Näytelmä on: Putoavat linnut, tragikomedia perhesuhteista totuudenjälkeisessä maailmassa
Paikka: KOM-teatteri, Kapteeninkatu 26 Helsinki
Aika: 3.4. klo 18.30

Omavastuu lipusta 10€, maksu ilmoittautumisen jälkeen yhdistyksen tilille.

Ilmoittautuminen tästä niin kauan, kuin mukaan mahtuu.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Uudenmaan läänin kätilöyhdistyksen vuosikokous 2023

Uudenmaan kätilöiden vuosikokous järjestettiin 1.3.2023 Helsingin keskustakirjasto Oodissa.

Kokouksessa käsiteltiin vuoden 2022 toimintakertomus, vuoden 2023 toimintasuunnitelma ja valittiin uusi hallitus

Uudenmaan kätilöyhdistyksen tarkoituksena on toimia jäsentensä yhdyssiteenä ja edistää heidän ammattinsa kehittämistä sekä ammattitietonsa että -taitonsa lisäämistä.
Yhdistys järjestää monenlaista toimintaa koulutuksista illanviettoihin.
Yhdistystoiminta on antoisaa yhdessä tekemistä!

Ei ole merkitystä, missä tehtävässä tai missä työpaikassa työskentelet. Tittelisi voi tällä hetkellä olla esimerkiksi kätilö, sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, esihenkilö, puheenjohtaja, terapeutti, asiantuntija, opettaja, kouluttaja, tutkija, yrittäjä, kotiäiti, opiskelija, eläkeläinen jne. Valmistuttuaan kätilöksi on aina sydämeltään kätilö.

Uudenmaan kätilöiden pikkujoulut 2022

Uudenmaan kätilöt viettivät pikkujouluja 30.11.2022 keilauksen ja ruokailun merkeissä.

Mukana oli iloinen kätilöjoukko aina opiskelijoista seniorikätilöihin.

Kiitos osallistuneille!

Imetysviikon jäsentapahtuma 6.10.2022

Uudenmaan läänin kätilöyhdistys järjesti imetysviikon jäsentapahtuman 6.10. Keskustakirjasto Oodissa.

Puhumassa olivat osteopaatti Anni Kurkinen ja imetyskoordinaattori, IBCLC Anni Iho, ja aiheina

Tiesitkö, että osteopatiassa imetyksen sujuvuutta voidaan tukea hoitamalla vauvaa sekä äitiä?

Korvikekoodi suojelee imeväisen ja äidin terveyttä. Mikä on korvikekoodin historia?

Uudenmaan kätilöt juhlivat kansainvälistä kätilön päivää

Uudenmaan kätilöyhdistys vietti kansainvälistä kätilön päivää 12.5.2022 African Caren tiloissa kauppakeskus Itiksessä.

Saimme kuulla African Caren toiminnasta ja samalla tapasimme kollegoita teeman sopivista tarjoiluista nauttien.

Uudenmaan kätilöyhdistys tukee African Caren ry:n toimintaa.

Tutustu lisää yhdistyksen toimintaan africancare.fi

Kerro toiveesi Uudenmaan kätilöiden toiminnasta tai vinkkaa ajankohtaisesta aiheesta!

Tällä sivulla julkaistaan tapahtumia ja ajankohtaisia asioita, jotka saattavat kiinnostaa Uudenmaan kätilöä.  Kerro toiveesi tai vinkkaa ajankohtaisesta aiheesta tästä.